Thursday, July 18, 2013

Raikan Cinta

Assalamualaikum.. 

sedar tak sedar sekarang da masuk 9 ramadhan. kejap je wehh fa duk rasa macam baru je kahwin tup tup dah masuk 9 ramadhan pun. macammana sambutan raya uolls tahun ni. ada planning apa-apa ke??? fa tahun ni napok gayanya bersederhana jela weh. yela kan baru je ngabiskan duit nak kawen ri tu. tapi pe pun syukur sangat sebab tahun ni insyaAllah dapat raya ngan en.somi... wehuuu!! okes dah melalut dah. fa ada janji kan dalam entry "aku terima nikahnya" yang fa nak sharing-sharing pasal majlis kenduri rumah fa kan. 

alhamdulilah majlis raikan cinta di rumah fa berjalan dengan smooth sekali. walaupun tak 100% sempurna tapi fa syukur sebab hari tu kesihatan fa sangat baik, cuaca pun baik, aturcara majlis pun seperti yang dirancangkan alhamdulilah. femily, kengkawan dan jiran tetangga yang dekat dan jauh pun datang nak raikan hari bersejarah fa dan en.somi. terima kasih yang tak terhingga buat semua yang datang dan ada juga yang fa tak terlayan sebab masa tu dah ramai sangat orang. terharu tau akak bila tengok kawan-kawan semua pakat datang.. sobs sobs sobs.. untuk akak2 fa, adik fa, kedua ibu -bapa fa, dan sahabat baik fa terima kasih dan sayang uolls semua ketat-ketat. fyi mereka-mereka nila orang yang paling banyak berkhidmat dari mula majlis pertunangan fa sampaila ke majlis raikan cinta fa. 



tarikh : 1. 06. 2013
tema  : pink 
tempat : taman seri desa
mua     : koleksi sri andaman 
photographer  : alif 


masa ni tengah tunggu en.somi bersiap. apa lagi pengapitku aka sahabat baik fa snapla dulu untuk buat kenang-kenangan



aiseh masa ni serius malu kauu.. yela jadi tontonan orang ramai. muehehe. nampak idung duk kembang-kempis je sebab duk tahan malu. hewhewhew


kedua-dua orang kakak fa. berbulan-bulan berkampung kat rumah fa semata-mata nak jayakan majlis fa. terima kasih ye k.ema n k.amy. :)



P/S : gambar yang selebihnya fa akan update lpas OP fa kasi keh :)





ya Allah ya Tuhanku, kau ilhamkanlah daku supaya aku tetap bersyukur dengan nikmatmu  yang engkau kurnikan kepadaku dan kepada kedua ibu bapaku dan supaya aku tetap mengerjakan amal solleh yang engkau redhai  dan jadikanlah sifat kebaikkan meresap ke masuk ke dalam jiwa zuriat keturunanku. sesungguhnya aku bertaubat kepadamu dan sesungguhnya aku dari orang-orang islam ( yang tunduk patuh kepadamu )