Friday, December 28, 2012

selamat datang 2013

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

bismillahirahmanirahim..
selamat ptg uolls.. fa pasti mesti ramai yang tengah bermalas-malasan dekat tempat keja kan sekarang ni.. maklmlah cuaca sekarang ni kan redup-redup giteww... syiokk kalau dapat tido sambil mimpi yang indah-indah kan..hari ni merupakan hari jumaat yang terakhir di tahun 2012..next week kita akan melangkah ke tahun baru dan secara automatiknya umo fa pun akan bertambah ke ang 2++.. masa berjalan sangatlah cepat.. time-time cegini sure punyalah ramai orang duk sebuk nak cari azam baru.. mudah-mudahan kedatangan tahun 2013 akan membawa perubahan ke arah yang lebih baik untuk kita semua kan.. daripada miskin jadi kaya, daripada sakit boleh jadi sihat,.jangan toleh lagi kat belakang.. walau apa pun yang pernah berlaku di tahun 2012 jadikan semua tu sebagai satu pengajaran tuk kita sama-sama belajar..dan sekiranya  tahun 2012 adalah tahun kemenangan tuk kita ,, janganla duk syok terlebih tapi jadikan kemenangan tu sebagai satu semangat tuk kita lebih sukses di tahun 2013 dan di tahun-tahun yang akan datang insyaAllah.. pesan tuk diri fa dan semua yang sudi singgah di belog buruk fa neh...



2 comments:

BERT said...

selamat tahun baru effa.. moga tahun mendatang membawa seribu satu makna buat effa

effa said...

tq bert.. selamat tahun baru jugek buat bert.. yang tak bezznya tahun depan dah semakin tua.. hehe.. :)