Thursday, December 15, 2011

petang yang membosankan..smbil fa duk melayan lagu-lagu kpop...macamnila jadual fa sepanjang cuti...tak kluar jejalan dengan mama fa, layan tv...tak pun layan novel ataupun tenet jek...wuarghhhh...tpi stat ari ni da tak buleh keluar jejalan sbb si merah fa kna duk diam2 kat umah coz roadtax da mati..:(.so after this fa knla cri sumting yang new tuk meghilangkan ketensionan till si merah kembali mendapatkan rodtax...:)..tggl lagi brapa hari je lagi kan kta akan melangkah ke tahun baru..sedar tak sedar kejap je msa berlalu..umur pun makin meningkat n makin banyak tanggungjawab nak kena pikul...so bermula skarang da kena fikir psl azam taun 2012..hihi..taun 2012 merupakan sem last fa dekat poli n taun 2012 jugak ada perancangan yang bakal mengubah hidup fa wlaupun bukan sepenuhnya tpi insyaAllah sesuatu yang baik akan berlaku...mudah-mudahan segala-galanya berjalan dengan lancar tanpa sebarang mslh...walaupun sepanjang tahun 2011 banyak perkara yang sedih berlaku smpaila berat bdan fa turun mendadak :) tpi fa redha n sedar ada hikmah disebalik semua yang berlaku...

"Bersyukur dan berpuas hatilah dengan apa yang anda miliki sekarang.Jangan sekali-kali berfikir bahawa anda akan bergembira setelah memiliki perkara-perkara yang tidak anda miliki sekarang" ^_^  

                                                                                                                                                    < fafa >

 

2 comments:

Minho said...

Salam..Minho datang bw sini :) done follow you follow mine too >.< BTW NICE BLOG! ^^ http://windy-minholicious.blogspot.com/

effa said...

w,slm...tengss minho...:)